Monday 7 December 2015

AMNIG I Am Warrior Run

6 Disember 2015
One City, USJ 25
7:30 am
10km | 5km



1. Penganjuran yang baik, dengan bilangan pelari yang tidak terlalu ramai, tidak sesak. Suasana selesa dan kondusif untuk berlari. Pemilihan lokasi yg tepat, kawasan yang baharu. Pertama kali saya sampai One City ini, ada shopping mall, hotel, premis niaga dan perumahan dalam kawasan ini. 

2. Dilepaskan pada jam 7;30 am, Laluan sekitar One City menarik, ala-ala dalam Desa Park City. Kawalan trafik baik, jalan diletakkan kon sewajarnya. Water station disediakan air dan isotonik, Lucozade, sedap air tu.

3. Tamat, diberikan pisang, roti, air, dan lucozade. Medal berlogokan Amnig disediakan kepada pelari yang menamatkan cabaran. Logo itu adalah kepala kuda. 

4. Terdapat gerai menjual produk Amnig disediakan, begitu juga aktiviti-aktiviti kecergasan oleh dicuba oleh pelari. Ada pertunjukan fesyen pakaian amnig juga diadakan. Lucky draw juga ada. 

5. Prestasi saya? Tamat dalam sekitar 1;07, riang ria, bermula dari belakang sekali, ambil gambar, santai dan sebagainya.


6. Tahniah kepada AMNIG atas penganjuran yang baik, bermula dari pendaftaran, promosi dan maklumat lengkap melalui media sosial, urusan pengambilan bib yg lancar, boleh tukar baju on the spot, dan semestinya hari acara yang baik dari semua segi. Moga tahun ada depan ada lagi larian di sini.

7. SPenyertaan saya dalam larian ini adalah complimentary slot melalui blog  contest (http://linasbackyard.blogspot.my/) . Sekalung perhargaan dan ribuan terima kasih diucapkan. 









No comments:

Post a Comment

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud 2019

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud (LAJSM) 14 September 2019 Dataran Batu Burok Kuala Terengganu 12 am 1️⃣  Seperti biasa, LAJSM ...