Sunday 7 August 2016

TM Fan Run 2016


Dataran Putrajaya 
17 Julai 2016
6 am

1. Tahun ini TMFR mempunyai jarak 21km (selain 5km dan 10km). Menyokong Team Malaysia ke Sukan Olimpik 2016. Teringat tahun 2012, TMFR saya yang pertama. Walaupun selalu ke Putrajaya, ini merupakan larian rasmi saya yang pertama di sini selepas 5 bulan.

2. Dengan sambutan beribu-ribu pelari, edisi kali ini lebih besar, meriah dan menyeronokkan. Lain orang lain motivasi, walau ada yang mempunyai pandangan mengenai medal, baju dan sebagainya. 

3. Keseluruhannya, edisi kali ini juga dianjurkan dengan baik. Cuma jarak 21km kurang sedikit daripada mencukupi. WS, post race snack, isotonik, trafik adalah baik. Booth games, dan penaja, serta persembahan tidak mengecewakan.

4. Seronok bersua dengan rakan-rakan pelari baru, lama dan sebagainya. Maaf juga dipohon sekiranya ada yang terlupa nama (hehehe(. Masih dalam suasana mood raya, kelihatan ramai rakan tampil berlari dengan pakaian raya masing-masing. Win. Running Is Fun. 

5. Prestasi saya? Menikmati larian riang ria seadanya, tamat just in time under 2:30. Happy. Tahniah dan terima kasih semua. Moga jumpa di acara akan datang.

XOXO

No comments:

Post a Comment

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud 2019

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud (LAJSM) 14 September 2019 Dataran Batu Burok Kuala Terengganu 12 am 1️⃣  Seperti biasa, LAJSM ...