Saturday, 13 July 2013

Hujung Minggu Pertama Ramadhan

Hari sabtu selalunya aku berada di mana2.
Sama ada berlari, berada di luar lembah klang untuk larian hari ahad, mahupun ada tugasan rasmi pejabat.

Tapi pagi ini, rasa lain kerana tiada aktiviti. Nampaknya berehat sahaja di rumah sambil kemas2 rumah. Lagi pun rasanya aku perlu juga "berehat" seketika dari larian memandangkan saban minggu berlari di sana sini. Hehe.

Sambil kemas rumah, tengok2 balik baju larian/vest/baju penamat yg dikumpul sepanjang setahun berlari. Macam2 warna. Tapi suka warna yg terang2 tu. Daripada banyak2 tu, rasanya sebahagian je dipakai semula untuk berlari, atau berjalan2. Selebihnya buat baju tidur, ataupun simpan sahaja.

Seterusnya menengok semula koleksi bahan2 dari goodies bag yang tak habis lagi digunakan. Hmm mcm2 ada, selalu sampel2 produk kesihatan dan kecergasan, tp lupa lak saya klorox dan tom yam paste tu untuk larian mana. Hehe. Uniknya goodies bag di Malaysia.

Dari goodies bag, menengok kepada koleksi baggage bag, wah mcm2 ada. Hehe. Tapi suka baggage plastic utk luar negara, besar2 dan banyak barang boleh disumbat dalam plastik tu. hahaha


Nanti nak cerita pasal bib lak.

XOXO

#gme



No comments:

Post a Comment

GME MARATHON CHALLENGE 2017

Gme Marathon Challenge 2017 1. Pantas masa berlalu, saya akan meraikan ulang tahun ke-5 penyertaan aktif saya dalam larian pada bulan Jun...